project
Update huisstijl TURF Hoorn
In Hoorn was 10 jaar geleden geen goed Grand Café. Turf heeft daar verandering in gebracht. De toen door ons ontwikkelde huisstijl is nog steeds actueel, en past bij de identiteit van het Grand Café. Door de uitbreiding van het aanbod was men toe aan een upgrade binnen de stijl.
Branche
horeca
Klant
TURF Hoorn
Periode
2021
Categorie
huisstijl, website, signing, branding
Naast eten en drinken ook vergaderen
De ruimtes op de hoger gelegen verdiepingen zijn uitermate geschikt voor vergaderingen, seminairs, of bijvoorbeeld het geven van een training. In combinatie met het Grand Café, dat een assortiment aan mogelijkheden biedt, is dit de uitgelezen locatie in het hart van Hoorn.
Om dit te benadrukken hebben wij de kernwaardes toegevoegd aan de stijl. Daarmee blijft wat goed is in tact en struikelt men als het ware over de kracht van Turf. Met de vaste typografische oplossing kan makkelijk geschoven worden, naar gelang de uiting waar dit op wordt toegepast. Voor het reserveren van een ruimte is een nieuwe website ontwikkeld, waarbij in een paar stappen de boeking is gedaan.